Influencer'ların bir ton otoritesi vardır: ve getirdikleri güven, özgünlük ve bağlantı hafife alınmamalıdır. Ne yazık ki, belirsiz hedefler ve ortalama sonuçlarla çok fazla etkileyici strateji zayıf. Artık Influencer'larınızdan etkili bir şekilde yararlanarak iyi yağlanmış bir performans pazarlama makinesi oluşturabilirsiniz.
Başarılı bir etkileyici kampanyası, beğeniler veya görüntülemelerle ölçülen genel farkındalık gibi ölçümlerle bitmez, ancak yüklemeler ve satışlar gibi gerçekten sayılan ölçülebilir sonuçlarla sona erer. Influencer pazarlama uzmanlarımız, influencer'lar için özetler oluşturmaktan, müşterimizin öne çıkması için onlara marka hakkında önemli mesajlarla ilham vermekten ve raporlamaya kadar her şeyi ele alır. Ayrıca, Influencer'ın içeriğini reklamlar gibi birden çok başka varlık oluşturmak için yeniden amaçlandırarak kullanırız - yaratıcı süreci kolaylaştırır, müşteri için daha uygun hale getirir ve en önemlisi: sonuçları artırır.
Nesnel bir bakış açısıyla özgün bir ses sağlamak ve marka pazarlamasını daha kişisel hale getirmek için markaları yaratıcılar ve influencerlarla buluşturuyoruz. Doğru influencerları seçme konusundaki benzersiz yaklaşımımız, kitle verilerine ve geçmiş performansa dayanmaktadır. Her bir influencera ve kitle demografisine ilişkin inanılmaz içgörülere sahibiz.
Başlangıç noktası, müşteriden gelen bir özettir (bunu birlikte geliştirebiliriz). Bu, kimin hedeflenmesi gerektiğini ve bu sonuçlara ulaşmak için yaratıcı stratejiyi içerir. Her şey şirket içinde yapılır ve bize bir influencerın hedef kitlesi hakkında benzersiz içgörüler sağlayan ve ürün ve müşteri gereksinimlerine uyup uymadıklarını görmek için ulaşan özel araçlar kullanırız. Bu büyük miktarda veri, her doların iyi harcanmasını sağlar.
Kampanyanın başlangıcından itibaren belirlenen ana KPI'lara dayalı sonuçlar da dahil olmak üzere haftalık ve aylık olarak rapor veririz.